2013年8月2日 星期五

鍾嘉欣 BB

【珍貴事業線】鍾嘉欣BB再谷胸 Bosco大讚:佢有本錢!








黃宗澤(Bosco)今日又出動…前晚煞科,噚日護膚品活動,加埋今日去剪綵,真係紅到不得了。今日同場仲有……激罕露事業線嘅鍾嘉欣BB!

好耐之前嘉欣BB自拍高炒事業線,睇到網民嘩嘩聲,今次成個真人企喺度,更加珍貴……。今日嘉欣BB係同Bosco去石硤尾為一間酒家擔任剪綵嘉賓,嘉欣穿上紅色低胸裙,大騷事業線,Bosco眼望望,然後話:「正常啦,OK,佢有本錢,睇佢肯唔肯豁出去啫。」嘉欣透露即將舉行的演唱會都會騷腿露腰,但唔會刻意賣弄性感。

大家仲記唔記得嘉欣BB同Bosco曾經喺劇集《護花危情》中飾演一對,該劇更成為去年收視之冠,嘉欣自言鍾意以情侶檔姿態現身,仲笑Bosco緋聞多:「你好多情侶,我排第幾?我係指緋聞呀!」Bosco一臉尷尬謂:「冇喎,我哋好似冇傳過喎。」嘉欣即笑道:「係螢幕情侶,我諗我都係大婆,越多觀眾鍾意越好。

沒有留言:

張貼留言